You and me

nu har jag ätit upp min kladdkaka den blev faktiskt skit bra en vad min förra blev:/
Kmr någ nt kunna blogga så mycket för jag ska hem till mamma imorrn och ska vara där i en vecka och några dagar och vi har bara en data för en har gått sönder och då har jag nt tillgång till datan:s
Imorrn ska jag shoppa med mamma och syrran men vi ska även till Norra real ( stavning ) och viktor rydberg..
Jag ska även shoppa julklappar till mig själv haha ego man äe har nt köpt en enda prsent elr jo två till mig själv:DD<33

just det min pappa har köpt en ny soffa ni vet sånna där biostolar seriööst älskar dom kan sitta där i flera timmar:DDD
men nu ska jag gå och vara lite social min syrra och pappa är nöördar dom sitter och kollar på cold case och äter kladdkaka:)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback