Julshopping

Mitt rum är just nu en enda röra, för jag har köpt julklappar hela dagen för jag har varit ledig idag och det var väldigt skönt. men jag fick ändå inte sova länge för vi har en målare här så han var här 8 på morgonen och då var jag tvungen att gå upp för jag vill ju inte sitta i pyamas och äta frukost när han holler på att måla i köket, så jag var uppe halv 8 på min lediga dag. men jag sitter då och slår in massor med julklappar, jag har köpt till Tove, Isabelle, Helena, Olivia och Moa för vi ska ha lill jul hos mig på fredag så jag tängte att det var ju lika bra att göra det när jag är ledig. jag åkte in till Täby Centrum med Tove och Isabelle och vi köpte jätte fina saker till varandra tror jag. och jag har onte hunnit blogga något i helgen för jag har inte haft tid, för vi har haft en så kallad julshow i stallet och jag skulle vara med och uppträda. jag och 9 till skulle rida en kadrilj, det är när man rider ett program likadant men hög musik till och det är verkligen jättekul och det är fint, men det behövs mycket träning så jag har inte hunnit med bloggen och det är jag ledsen för men jag ska verkligen försöka att blogga minst 2 gånger i veckan!

photo.php.jpgBild från förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback