TÖNT OCH NÖRD FRU OCH MAN!

sitter i köket och chattar med helena och linnea på facebook..
Hej jag heter moa och dampar på lily just nu för att hon är CP och skriver saker på en viss persons logg neh men jag ÄLSKAR DIG LILY * IBLAND *..

Nu ska jag duscha och sen måla mina naglar:D
Brukar duscha på morgonen men har bråttom imorrn för vi ska åka till tekniska och vara vid östrastation kl 8.00
ska tåg med sööta helena och sen har vi en liten överaskning(:


SOV ALDRIG med blött hår för då blir håret ruffsigt och fult-.-

detta blir mitt sista inlägg kmr nt blogga förren jag kmr hem imorrn sov gott PUSS<33 


Kommentarer
Postat av: Helena

Tihihi, HELENA GILLAR ÖVERRASKNING!!!:D<33333333

2010-12-07 @ 21:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback