SKOLKLÄDER ÄNTLIGEN!!

har precis kommit hem från Täby.
När jag skulle ta tåget 7.29 från galopp träffa jag helena sen kom jakob och till sist linnea:DD
Hade det skit tråkigt på tekniska när 7B hade sin presentation kom nån tant och ställde en fråga till mig kmr nt ihåg vad men jag blev skit rädd och visste nt vad jag skulle göra;o
Man kunde höra N***** och P****** skratta kul vare nt-.-
så åkte vi hem men typ ingen i klassen var på bussen förutom Soren, emil, daniel, sabah och alicia..
Vi visste nt var vi skulle så när niklas och dom gick av gick alla andra av men då skriker kevin att det är fel så alla springe tbx till bussen men då säger nån annan att det är rätt och bussen är full så jag gick efter niklas och patrick och då kmr några andra oxå med och då skriker busschaffören i mikron till oss nu får ni bestämma er om ni ska på bussen...
sen så tog vi tåg men jag var ensam från min klass men hade roligt endå med diba och sirine..
Sen när vi gick av tåget så stanna N***** på tåget och åkte till täby med typ simon?
Och alla i 7B stack till ICA så jag gick med jakob och sen ser vi niklas och simon men domsåg nt oss och sen hände lite sakerXD
Jag var ensam tjej på spanskan var med jakob adrian christian och david kulligt:DD
Sen fick jag mina skolkläder på MATTEN YEAH ÄNTLIGEN bild kmr senare:)
Sen efter åkte jag till TÄBY med linnea:D<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback