LillJul

Det var ju lilljul hos mig och det var jätte jul och mysigt. Alla fick jättefina julklappar och vi kolla på massor med jul filmer. Efter det så gick jag upp till våra granar och åt middag för vi håller ju på att måla om i vårat kök så det är plast överallt och vi har inga möbler att äta vid så vi har ätit hos dom, och det är ju snällt för vi har verkligen ingen julstämning här och det har dom i sitt hus. Och sen kolla vi på idol, och det var ju final så det var jätte spännande. Jag tycker att Olle skulle ha vunnit ientligen men han kom ju 3 och det var ju oxå bra. Men det var ju Jay Smith som vann och det var faktiskt bra tycker jag. Just nu sitter jag och kollar på någon film med Sandra Bullock på 3:an och den verkar bra!
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback