Let´s start the fight

HAHHAHAHAHA bråk med patrick som vanligt;o

Patrick:
permet sa att du vill att hanna ska göra slut -.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-

Moa:
;o
haha kul
men neh?

Patrick:
men han sa att du har berättat

Moa:
som om jävla cp-.-

Patrick:
litar nt på dej
Moa:
gör nt de då

Seriööst Patrick tror du jag bryr mig bög?
YEESS jag sa att jag ville att hon skulle dumpa dig och alla hoppas det bög-.-
DAVID P fyy fan dig så jävla omoget äruu fortfarande arg? seriöst sluta säg saker-.-




Kommentarer
Postat av: Ellen och Elsa<33

bbe we want ya!

börja i vår skola?<3

2010-12-07 @ 17:57:07
Postat av: Ellen och Elsa<33

hej vi heter ellen och elsa och äälskaar din blogg<3

2010-12-07 @ 17:57:58
Postat av: Ellen och Elsa<33

skaaruuu på GXI?<3333

2010-12-07 @ 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback