Julstress!

I måndags så klädde vi julgranen hemma och det var jätte mysigt, den blev jätte fin! Idag har det varit jätte stressigt hela dagen, för jag fick ett ryck på morgonen och könde att jag var tvungen att åka med min mamma och handla på morgonen så jag gick upp helt sömnig och åkte till affären. sen skulle jag hem och byta om snabbt till tränings kläder och dra till min sjukgymnast och där var jag i 1 och en halv timme. Sen skulle jag till Täby centrum och träffa Karolina men sen bestämde vi oss för att jag skulle åka hem till mig furst och sen skulle hon komma till mig, för hennes buss var så sen. När jag gick av bussen så kunde jag typ gå 5 meter utan att frysa sen dom andra meterna så höll jag på att frysa ihjäl!! Så när jag kom hem så gick jag in och skölde mina händer händer i varmt vatten. Sen kom Karolina och vi åt lite sen gick vi upp till stallet. När vi gick upp hade vi båda 2 jätte tjocka jackor på oss och jag ramlade 2 ggr för jag hade gummi skor på mig så jag halkade hela tiden. Nu har jag kollat klart på Nikita och den är verkligen bra!
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback