JUL IGEN!

yeeah min jul har varit bääst har fått massor av presenter lägger upp bilder på det senare..
Nu ska jag hem till mina kusiner och ha jul igen lite normala vi är..
Jag fick jättefina presenter som:

* mjukis set
* 300 kr på hm presentkort
* 200 kr på espresso house presentkort
* en O.n.e klocka
* en data
* dior parfym
* två mascaror lancome och dior
* collage tröja
* 500 kr
* nagellack från bodyshop
* OCG MAASSOR AV KLÄDER

bättre jul för varje år och nu ska jag gå och öppna mer presenter puss<3


Kommentarer
Postat av: Helena

Shitshitshit? Nagellack från TBS ? :DDDD VIIIISAAA, lägg upp bilder!!



sv: yeeee, shopping imorn finaste ? :)<3333

2010-12-25 @ 12:30:35
URL: http://onormalaungen.blogg.se/
Postat av: Helena

Shitshitshit!! Nagellack från TBS?:DD VISAAAA, lägg upp bilder !:)))<33



sv: Yeees, shopping imorn finaste ? :D<333

2010-12-25 @ 12:31:15
URL: http://onormalaungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback