Helena bara så du vet är den nya min..

sitter i soffan samtidigt som jag tittar på tv och data härligt liv man har alltså..
Snart ska jag upp till min nya stuga ska bli så härligt vi har köpt en ny stuga i åre där vi har 12 sängar bastu och mer det kan nt bli bättre:DD
Sitter och chattar med Ellen sara johan lite andra roliga personer och ska snart tittar lite på skor online för jag vill ha ett par snygga skor med klack ganska höga hade jag tänkt mig..
ska även kanse imorrn åka in till stan om jag mår bättre för jag måste hitta en ny skidjacka innan jag åker iväg..

När vi förlorar någon vi alla måste sörja
Ett nytt liv utan dig vi alla måste börja

Ett liv där du inte längre finns
Men dig med kärlek vi alltid minns

Så kom den dagen
Då du tog de sista andetagen

En sorg djup för oss alla
När vi tog dina händer så kalla

Så kom den dagen
Då du tog de sista andetagen

En sorg djup för oss alla
När vi tog dina händer så kalla


Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha, deeespeeraaaatt hör jag nån skrika ;DD<333

2010-12-28 @ 17:05:52
URL: http://onormalaungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback