bäästa dagen!

har nyss kommit hem från en lång dag med helena:)
Först var vi på catch up day fråga nt vrf men jag gick nt på nått för jag ville nt..
Sen stack jag och helena till Arninge vi hade det bäst där köpte massor av julklappar och tror att Linnea Tove Issa och Olivia kmr att älska dom elr hoppas det..
Jag hade köpt en ganska ömtålig sak men sen tappa helena den-.-
Men vi orkade nt gå tbx för att fråga om man fick byta så vi käkade först på max(Y)
Jag hade precis köpt en fanta och sen köpte jag en STTORR MILKSHAKE men jag orkade nt båda så jag kastade den...
Sen så gick vi till tbx och bytte som tur och sen tog helena sönder sin påse-.-
Sen så åkte vi till Täby och möte upp Isabelle, Tove och Linnea och gick runt lite i Täby sen stack jag hem..


HAR köpt dom bäästaste presenteraaa aktaa er!!

Kommentarer
Postat av: Helena

YEESSS, VI HADE DE BÄÄST!!! Btw, Hon e tsm med Gustaf ;DDD I tooold yooou!!!! Har slått in presenterna :DDD<333333

2010-12-07 @ 16:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback